Hoe vinden jullie mn jongste

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Hoe vinden jullie mn jongste

Dit onderwerp bevat 19 reacties, heeft 12 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem 3 jaren, 9 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Auteur

Anoniem

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=367172343362109&l=8dcef90d13

Hoe vinden jullie mn jongste,nu 1,5,hier op de foto?is enkele maanden geleden gemaakt.zij eet wapf vanaf ze 4 mnd is.daarvoor kende ik wapf jammergenoeg niet.

Mike kun je de foto na 1 dag delete als dat kan?

Heb jammergenoeg geen foto zo snel van alle 4 op de pc

Anoniem

Wat lief! Heet ze Elif? Haar hoofdje vind ik niet heel rond maar ook niet smal.

Geef je haar ook borstvoeding? Volgens mijn is dat ook heel belangrijk voor de kaakoontwikkeling. Ik heb daar wel eens een artikel over gelezen en ook gelinkt.

Ik zal hem eens opzoeken.

Tevens denk ik dat voor een zo goed mogelijke ontwikkeling een moeder al een tijdje WAPF style had moeten eten, het is iig belangrijk dat vooral de moeder geen tekorten heeft tijdens de conceptie en zwangerschap en zich zo veel mogelijk heeft ontdaan van toxines.

Anoniem

wat een schatje!

Iklustvet
    Participant

Een schatje! die andere twee ook trouwens!

Anoniem

Mooie kinderen Danielle, jongste is super schattig!

Die van mij hadden ook alledrie ronde toeten, maar ja, geen wapf gehad. Ze hebben wel allemaal op een miniscuul stukje ruimte voldoende in de kaak voor alle tanden en kiezen, oudste heeft onlangs wel verstandskiezen laten verwijderen omdat de tandarts gezegd had, maar beter eruit.

Zelf heb ik alle tanden redelijk op een rij met zelfs een klein spleetje in bovenvoortanden. Mijn verstandskiezen zijn er al lang uit omdat ik voortdurend de binnenkant van mijn wang kapot beet met die extra slagtanden :P.

Je ziet wel eens bij mensen dat hun gebit helemaal op een hoop naar voren zit, net als bij een paard. Ik ken toevallig een persoon van dichtbij die het heel erg heeft. Hij zal zo’n 30 jaar zijn, zijn vader is een jaar of 5 terug overleden nog vrij jong. Het zegt lang niet alles, als gebit gaaf is tegenwoordig, heel veeel mensen komen bij de tandarts om de boel netjes op rij te krijgen met beugels enz.

Anoniem

Hoi

Bedankt voor jullie reacties!

Ze hebbn alle lang borstvoeding gehad

De jongste nu nog

Ik heb met de jongste een opgewekte bevalling gehad omdat ik 10 dgn overtijd was en de verloskundige op vakantie ging en ze nog graag bij mijn bevalling wilde zijn..

Daardoor is ze versneld door het geboorte kanaal gegaan en ik vond echt dat ze zon smal hoofdje had toen ze er uit kwam.Mn andere kids hadden veel bollere hoofden als baby.en natuurlijk zie je veel babies met mooie ronde hoofden die geen wapf voeding krijgen.Maar het resultaat kun je denk ik pas zien als ze een jaar of 7 zijn.

maar ik vond het gewoon leuk om mn kids even te laten zien,heb er trouwens nog een,van 10

Mn zoontje van 7 heeft trouwens een erg smal gebit,we zijn nu een jaar met wapf bezig maar voor hem al te laat denk ik om zijn kaak nog breder te krijgen

Jammer

Lieve groetjes!

Anoniem

Debsy,

Ja ze heet Elif,spreek uit eelif,is turks

Leuke foto Danielle.

Wat een rijkdom, deze drie kinderen. En de jongste is heel schattig 🙂 Geniet er van! En van alles wat je nu investeert in hun voeding plukken ze later de vruchten.

Tanja
    Participant

Wow,4 kinderen, en ÊÊn die al zulke mooi foto’s kan maken 😉 De kleine is om op te vreten. Heerlijk zo’n groot gezin en fantastisch dat je ze allemaal borstvoeding hebt gegeven en nog, chapeau!

cham
    Participant

Schatjes! 🙂

cham
    Participant

Wat eten jou kids zoal op een dag Danielle4m?

Eet de jongste bijv. met minder moeite wapf omdat ze hiermee van kleins af aan is opgegroeid?

Anoniem

Hoi Cham,

De jongste lust veel meer,maar ook omdat ik haar veel meer verschillend eten aanbied vanaf baby af aan.zoals eidooier(nu heel ei)allerlei soorten vlees en vis en kip ,bouillon,kaas,olijven van alles.bij de oudste 3 begon ik met fruit en groente hapjes,heel saai.ei gaf ik ze bijna nooit omdat ik dacht dat dat niet gezond was.ze is dol op eieren.en ze kan nog niet veel woordjes zeggen maar ze kent wel het woord eie heel goed haha.

Yoghurt is ze niet zo dol op.wel rauwe melk.

De oudste 3 eten veel wapf maar nog niet alles helaas,zoals zuurdesembrood lusten ze echt niet,die van 4 trouwens wel.

Ik geef ze elke dag veel ei,rauw in shakes,gekookt of gebakken.elke dag vlees,groente,appel mee naar school(moeten daar fruit mee)

Chocomelk want gewone melk lusten ze niet.alhoewel die van 7 lust wel eidooier met melk en kaneel.dat noem ik zijn tandendrankje want zijn voortanden staan vrij krap dus hoop dat da ng een beetje kan bijtrekken..en ik geef ze veel vet te eten overal op en doorheen,slagroom etc

De oudste lust het meest samen met de jongste,de middelste 2 zijn wat moeilijker.

Groetjes

Anoniem

Grappig, mijn jongste heet Elfie.

En ik ben t met je eens, denk dat pas met 7 jaar kan zeggen of een hoofdje echt rond is. En daarbij zegt t misschien nog niet zo heel veel. Ik heb een schoonzus die echt industrie voedsel eet en haar oudste dochter heeft ook een heel rond hoofd.

Maar soms zie je kindjes heel jong met een heel smal hoofdje en iel lijfje, dan heb ik toch zoiets van oei…

Het jongetje is ook veel donkerder..je man is toch turks? Ik vind het zo leuk om te zien hoe die genen zich verdelen.

Debsy: Het zijn vooroordelen. Waarom is een smal hoofdje oei…

er zijn ook ielige mensen die heel gezond zijn en nergens last van hebben. Ik denk aan mijn opa van 93 die eigenlijk heel weinig eet maar toch zo sterk nog is als een beer en hij vericht dagelijks meer werk dan de doorsnee mens. De mens past zich aan op voeding. Waarom is wat dikker zijn gezonder als wat te mager te zijn? Ik vraag het me altijd af en er is waarschijnlijk geen goed of fout antwoord mogelijk.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.