h202 en zwanger worden

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid h202 en zwanger worden

Dit onderwerp bevat 20 reacties, heeft 11 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  mijnlijf 3 jaren, 9 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
  • Auteur

Fiona
    Participant

beste lezers,

Wij proberen al een tijdje zwanger te worden en daarom heb ik een vraag,kan het gebruik van h202 kwaad tijdens het proberen zwanger te worden? Aangezien je lichaam veel meer zuurstof binnen krijgt. Kan dit kwaad?

HeleenQ
    Participant

Tijdens een zwangerschap raad ik dit ten zeerste af. Je wilt niet ontgiften tijdens een zwangerschap, dit geldt niet alleen voor H2O2…

Verder is het belangrijk dat je nu zoveel mogelijk verzadig vet, cholesterol binnen krijgt, ook je man!

Meer info over wat je echt moet eten: Diet for Pregnant and Nursing Mothers!!!

Anoniem

Heb het mij ook al afgevraagd, maar ik zou denken dat een beetje 3% H2O2, bijvoorbeeld via de huid, juist goed kan zijn omdat je meer zuurstof binnenkrijgt maar toch niet zoveel dat je begint te ontgiften?

Ufo
    Participant

@fiona,

Quote:
    Wij proberen al een tijdje zwanger te worden

Ben ik nieuwsgierig wie dan *wij* zijn…

Jij en een vriendin?

Neem aan dat je vriend niet makkelijk zwanger zal geraken… 😀

HeleenQ
    Participant

Er zijn bij een zwangerschap andere manieren om je zuurstof opname te verbeteren, denk ook aan de juist balans en hoeveelheid omega6/omega3 vetzuren! Dit zorgt voor betere zuurstof opname in de cellen en ook nog eens voor betere uitwisseling van de voedingsstoffen. Daar heb je dan veel meer aan.

@ufo, je spreekt ook altijd van WIJ zijn zwanger, maar klinkt in eerste instantie wel maf ja 🙂

Ufo
    Participant

@gerrit,

Mogelijk woon jij in een heel ander deel van het land dan ik.

Ik heb werkelijk nog nooit een vrouw of stel (m/v) horen zeggen: wij zijn zwanger… 🙄

Tanja
    Participant

Vind ik ook nog altijd raar Ufo, je hebt tegenwoordig zelfs cursussen samen bevallen, dat kun je toch niet met droge ogen beweren, ’t is echt waar

http://samenbevallen.nl/

Webmaster
    Participant

Dat is dus weer zo’n maffe uitwas van het feminisme, waarbij de man wordt gedegadreerd tot weekdier en moet ‘meepuffen’.

Mike

Ufo
    Participant

@tanja,

Indien ze daar bij die cursus ook filmopnames maken, zouden ze er een slapstick van kunnen maken.

Daar zal jij je ogen vast niet droog bij kunnen houden.

Misschien is slap stick, in dit geval wel een eigenaardige woordkeuze, gezien het over zwanger geraken gaat… 😀

HeleenQ
    Participant

Wacht maar totdat je zelf keer samen zwanger mag zijn. Er is niets mis met de term ‘wij zijn zwanger’. Alsof je vrouw enkel zwanger is en jij er als man niets mee te maken hebt, volgens mij was je er toch echt bij! 🙂

Er zijn ergere/belangrijkere zaken om ons druk over te maken! Ik hoef alleen maar het woord ‘degeneratie’ te zeggen. Verschrikkelijk wat ik om me heen hiervan zie!!

Ufo
    Participant

@gerrit,

Quote:
    Er zijn ergere/belangrijkere zaken om ons druk over te maken!

Ja, bijvoorbeeld over het radionieuws wat ik net hoorde; dat de grootste Nederlandse banken beleggen in fabrieken waar kernwapens ontwikkeld worden…

Die wapens zijn bijzonder geschikt om mee te degenereren.

Webmaster
    Participant

Je bent NIET samen zwanger! Je krijgt samen een kind, maar slechts een van jullie is zwanger. Opnieuw die rollenverwisseling en -verwarring. Laten we het beestje bij de naam noemen!

Mike

Ufo
    Participant
    Quote:
    maar slechts een van jullie is zwanger

Ja, en doorgaans is dat de vrouw…

Dat puffen van de man gebeurt meestal zo`n 9 maanden daarvoor… :mrgreen:

Anoniem

haha of tijdens de zwangerschapcursus dan mogen de mannen een les meepuffen

Webmaster
    Participant

Er valt ook niets te puffen. Een liggende bevalling waarbij de vrouw de baby er letterlijk uit moet persen met veel pijn en moeite is absurd! Natuurvolkeren lieten de zwaartekracht zijn werk doen, de vrouwen bevielen gehurkt.

Mike

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.