green pasture ( skate liver oil) niet te verkrijgen ?

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid green pasture ( skate liver oil) niet te verkrijgen ?

Dit onderwerp bevat 10 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Wim 3 jaren, 8 maanden geleden.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

Zonne
    Lid

Grrrrrr krijg ik net heel lief via dit forum skate liver oil en butter oil thuis gestuurd om eens te proberen…… en dan is het nergens in nederland te verkrijgen om zelf te gaan kopen ! Of kijk ik nu helemaal verkeerd ??

Anoniem

http://www.vitavie.nl/webshop/Visolie/categorie/Concentratie_en_geheugen.html

ik kan geen korte url doen, de URL doet het niet bij mij……

hier koop ik levertraan/boterolie

Indigo
    Participant

Ik zie bij http://www.vitavie.nl de capsules nog wel staan. Ik kan geen link maken vanaf mijn tab (weet niet hoe dat moet…), maar als je hier kijkt zie je het wel staan.

Zonne
    Lid

Maar ik zoek dus de olie, niet de capsules !

Anoniem

opperdepop……………klopt als een bus 🙂

ik heb ook weer de capsules omdat iedereen alles op eet 🙂

Anoniem

Is regelmatig niet op voorraad, even bellen, ze weten meestal de termijn wanneer het er weer is. Ik kon afgelopen keer mail sturen en kreeg antwoord wanneer het binnen was

Zonne
    Lid

Dan zal ik even mailen.

Zijn er geen andere verkoopadressen ? ook niet handig !

edit ; bij qnaturals ook niet op voorraad……

Zonne
    Lid

ik had al mail terug van qnaturals, pas over 4 weken is de skate liver oil weer vekrijgbaar bij de green pasture dus dan ook pas bij qnaturals

Echt niet handig dus. Gaat dat altijd zo ?

Webmaster
    Participant

Ligt niet aan de Nederlandse leveranciers, maar aan de Amerikaanse. Die vinden de Amerikaanse markt belangrijker om te bedienen dan de Europese.

Mike

Zonne
    Lid

Als dit dan vaker voorkomt, is er dan niet iets mogelijk vanuit de weston price foundation zelf om dit op te lossen voor de europese markt ? Geen idee of dat mogelijk is hoor !

Wim
    Keymaster

Ik heb deze week nog de levertraan+boterolie (chocolade smaak) gehaald bij Ergomax. De kaneelsmaak was op.

Smaakt niet verkeerd, maar of de chocolade nou zo gezond is?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.