gele tanden

Dit onderwerp bevat 9 reacties, heeft 7 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  pautje 1 jaar, 9 maanden geleden.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

ik merk nu toch dat mijn tanden iets geler worden, ik poets nu al een lange tijd met h202 of kokosolie of keltisch zeezout, niet meer met gewone tandpasta, heeft er iemand een tip? zou het misschien komen door de zure producten? zoals appelazijn en citroen, ik drink dit altijd met een rietje

robinAlexander
    Participant

Je lever, heb je wel is een leverreiniging gedaan??

Ja 1 keer, tweede staat op het programma, daarom ben ik nu dus weer dit appelazijn aan het drinken, waarbij ik dus het idee heb dat het slecht is voor me tanden 8O. Ik heb zeker lever problemen, alleen toen ik anderhalf jaar terug veel medicatie slikte had ik wel hele witte tanden,

AbuKaliem
    Participant

Pure honing inclusief de honingraat flink kauwen en smeren op je tanden, even laten zitten.

in Honing zit van nature h202 (waterstofperoxide). 🙂

Ik heb het pas gedaan en mijn tanden zijn weer stralend.

ruud
    Participant

http://legallyraw.be/natuurlijk-tanden-bleken/

http://www.youtube.com/watch?v=l-4djRv4eUY#t=50

Quote:
    Geactiveerde steenkool trekt afvalstoffen aan en vooral plak die ontstaat door het drinken van thee en koffie. In veel wittende tandpasta’s wordt hydrogen perioxide toegevoegd. Maar geactiveerde steenkool is eigenlijk veel zachter voor je algehele gebit. Het is de zwarte kleur die afschrikt en waardoor het nooit een hype is geworden.

Iklustvet
    Participant

Goeie tip dat ga ik ook eens proberen! zou het kwaad kunnen ivm amalgaam?

Barbara
    Participant

Van oil pulling met kokosolie worden je tanden ook mooi wit en je tandvlees zacht rose! Ik ben hier nu één week mee bezig en merk al verschil! Ik heb goede hoop dat t niet alleen hierbij blijft maar dat er meer gezondheidsvoordelen zich gaan manifesteren.

ruud
    Participant

Hoi Barbara je kunt altijd ook nog een tabletje norit bij je oil pullmix doen als je toch bezig bent.

Barbara
    Participant

Haha Lievergezond, ik heb net ‘je’ filmpje bekeken en t lijkt me wel wat!!

pautje
    Participant

Hoi

Doe nu een tijdje de oil pulling met zonnebloem en poetsen met kzz en kokosolie.
    In het begin zag ik zeker verbetering en werden mijn tanden witter en mijn tandvlees mooi zacht roze. Maar nu na een tijdje worden ze ineens heel geel.
    Ben nu wel ook goed aan het afvallen zou het daar aan kunnen liggen?
    Iemand ervaring mee?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.