Facebook

Dit onderwerp bevat 175 reacties, heeft 53 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  fatsnotbad 22 uur, 41 minuten geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 176)
  • Auteur

Anoniem

Hallo allemaal,

Ik zat er aan te denken om een facebookgroup voor weston price Nederland of zo iets op te richten. Volgens mij is er geen een, ik kan het in ieder geval niet vinden. Is dit een goed idee? Mag dit?

In ieder geval voor wie het leuk vind om niet een facebook vriendinnetje te hebben mijn naam daarop is Kavana Liberty.

autumn
    Participant

Toen ik de titel al zag, dacht ik opeens: dat is een goed idee! Dat biedt naast het forum ook een mogelijkheid om wat persoonlijker dingen met elkaar te delen voor wie daar behoefte aan heeft.

Anoniem

Top plan, ik doe mee! 😀

Tanja
    Participant

Er is al een engelse wp site op fb, maar vind het zeker een leuk idee

Anoniem

En je bereikt meer mensen, lijkt me een goed plan.

Alexandra
    Participant

Iedereen mag een eigen groep maken. Net als een eigen pagina. Ik merk bij mijn facebook-vrienden dat ze de groepen een beetje moe zijn. Is een pagina die je leuk kan vinden en volgen misschien niet handiger?

Anoniem

Leuk!!

Anoniem

een pagina is ook een goed idee, dat bedoelde ik eigenlijk ook. Ik was nog niet helemaal wakker.

Anoniem

HELEMAAL TOP!!!!!! Ik doe mee. Zo wordt Western Price nog echt beroemd in Nederland!!!!!!

mijnlijf
    Participant

Oh leuk ! Ik doe ook mee !

Anoniem

ik heb mezelf al half jaar geleden afgemeld bij FB omdat ik er niets mee deed en geen behoefte om alles maar te melden op een social media.

Misschien dat ik me toch weer aanmeld als WP daar op komt, goed voor het verspreiden van positieve info!

Leuk idee..

Anoniem

Niet om van dit forum kwaad te spreken, maar sommige zaken delen gaat hier niet eenvoudig. En dat is jammer.

Verder is het idee bij FaceBook om gebruik te maken van ‘karma’ (de likes) erg prettig om animo te peilen. Dat kan hier niet en dat is in sommige gevallen ook jammer.

Een nadeel kan zijn, dat wat er op Facebook voorbij komt niet hier gevolgd zal worden en vice versa.

FaceBook als fuik voor deze site lijkt me wel een goed idee. Dat is hoe veel organisaties FaceBook ook gebruiken in hun internetstrategie.

Anoniem

Facebook is handig om info te verspreiden, bekend te worden, te delen enz… daarentegen de mensen die echt interesse hebben vinden WP toch wel. Belangrijkste lijkt me de kwaliteit van dit forum hoog te houden en ben er niet zeker van of FB daaraan bijdraagt..

Webmaster
    Participant

Ik sluit me mij de woorden van rinolo aan, maar ben wel blij met het enthousiaste idee, omdat hier een drang uit spreekt om hier alsmeer meer mensen bij te betrekken. Dit forum wordt alsmaar groter en ik geef alsmaar meer lezingen, dat is goed genoeg voor mij.

Mike

zizou789
    Participant

het is wel leuk dat je het wat persoonlijker

maakt denk ik. en ik moet eerlijk zeggen dat ik

best wel benieuwd bent naar wat foto’s van wp forumleden.

ook is het leuk om te zien wat wp forumleden nog meer bezig houdt.

ik vind het in ieder geval een leuk initiatief, en ik zal me er bij

aansluiten. 🙂

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 176)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.