E-kookboek: Geef je ogen de kost Weston Price receptenboek!

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid E-kookboek: Geef je ogen de kost Weston Price receptenboek!

Dit onderwerp bevat 13 reacties, heeft 8 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Tanja 5 maanden geleden.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur

Tanja
    Participant

Goedemorgen lieve forumleden,

De vaste lezers en forumleden weten dat ik drie weken geleden mee ben gegaan op de cursus beter leren zien Van Karin Hogenboom van VolZicht als kok waar ik een week heb gekookt voor de gasten.
    Het idee is toen ontstaan om de recepten die ik heb gemaakt te bundelen in een e-book. Dat is gelukt en ik ben best wel trots op het resultaat. Vanaf vandaag kun je het bestellen via de site van VolZicht: http://volzicht.nl/geef-je-ogen-de-kost/
    Het boek is speciaal gericht op het helen van de ogen, maar de recepten zijn uiteraard voor iedereen gezond en geheel naar richtlijnen van Weston Price.
    Dus mensen een Nederlands Weston Price Kookboek met heerlijke recepten voor bottenbouillon, kefir, glutenvrije traktaties en recepten met orgaanvlees!

Godsgeschenk
    Participant

Hoi Tanja,

Ik heb het net besteld. Het lijkt me waanzinnig interessant.

Dorothé

fatsnotbad
    Keymaster

Gefeliciteerd, Tanja! Goede titel ook!

Mike

Iklustvet
    Participant

Jij zit ook nooit stil! Inderdaad geweldige titel! Goed gewerkt!

Marijan
    Participant

ja idd Tanja, toffe titel, goed gekozen.

Godsgeschenk
    Participant

Vandaag het Ebook binnengekregen en ben nu net erin aan het kijken.
    Het Ebook ziet er geweldig uit en de info is ook van dien aard.
    Proficiat met dit goede Ebook, Tanja.

Ik ga het graag uitproberen, of geef mijn vriend de instructies.

Dorothé

naief
    Participant

laten jullie het ook drukken?

Tanja
    Participant

Dankjewel Dorothé, dat vind ik fijn om te lezen!
    Nee Naïef, voorlopig is de enige optie om het zelf uit te printen.

savati
    Participant

Aan Tanja:

Ik heb het E-boek besteld en betaald (aan Volzicht). Hoe lang duurt het dan voordat je het kan downloaden? Heb al diverse mails en telefoontjes er aan gespandeerd, zonder antwoord tot op heden. Wil er graag mee aan de slag.

Godsgeschenk
    Participant

Ik had het 05.07.2016 besteld en 07.07.2016 gekregen.
    Dus het duurt een paar daagjes. Het stond ook aangegeven, dat het een paar dagen kan duren.
    Ik denk dat het dan wel na het weekend komt.
    Dorothé

Tanja
    Participant

Eigenlijk zou je vrij direct het boek moeten kunnen downloaden na betaling. Ik zal het doorgeven, vervelend! Komt goed.

Tanja
    Participant

Savati, je mag ook mij even mailen naar info at gezondgestel.nl.

Als je na betaling niet klikt op terug naar website kan er wel eens een kink in de kabel komen heb ik begrepen.

Vivianne
    Participant

Dag Tanja,

Met betrekking tot het helen van de ogen vraag ik me af of de BBB ook geschikt is voor ogen van kinderen die nog in ontwikkeling zijn waarbij het doel (naast veel geduld en d.m.v. leestraining oefenen) het wegwerken van een vertraagde leesontwikkeling is. Dit kon ik uit je link even niet halen terwijl ik bijzondere interesse in deze materie heb.

Hier gezien dat in zo’n geval het GAPS ondersteunend kan werken en ik vermoed dat je meer over de onderbouwing hiervan weet.

Tanja
    Participant

Hoi Vivianne, ogen hebben o.a. collageen en mineralen nodig, dus ja bottenbouillon is zeker belangrijk.

Glasvochtloslating door gebrek aan collageen

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.