Durianrider is weg.

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid Durianrider is weg.

Tags: 

Dit onderwerp bevat 19 reacties, heeft 12 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem 3 jaren geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Auteur

Gadsie
    Participant

Ik dacht ik meld het even. Z’n youtube account beëindigd door youtube zelf. Misschien toch nog iéts goeds waar de media ons van probeert te beschermen :p

Wie was dat precies, ik heb e.a gemist denk ik 🙂

Poekie
    Moderator

Waarom is dit het vermelden waard?

Nu hebben we een topic met een naam van iemand in de titel die totaal tegenovergesteld is van WP?

Lia

Anoniem

En dan nog mag hij zijn mening verkondigen ook op youtube, ookal ben ik het er niet mee eens. Dat heet vrijdeid van vermeningsuiting

Anoniem

Hij is niet weg, hij is alleen verwijderd van youtube en heeft ondertussen alweer andere youtube-kanalen.

Op zijn site zegt ie iets over rechtzaken en dan gooit youtube je er al snel af, volgens mij vindt David Wolfe hem “niet zo aardig”

Verder weinig over te vinden.

E123
    Participant

Haha, wat een rara gast zeg 😆

20 bananen in de blender en dan een pak suiker er over 😆 😯

http://m.youtube.com/watch?v=TmDRmr_KFu4

Anoniem

inderdaad een rare gast. Hij vertelt alleen wat over verhoudingen koolhydraten/vet/eiwit maar niks over mineralen en vitamines. En de bananen ook Australië zijn van slechte kwaliteit maar al die voedingstoffen die deze niet hebben en de banen in Amerika wel kan je vervagen door geraffineerde suiker?

Bij witte suiker gaat je bloed ook samen klonteren, dat zou hij ook eens moeten testen. Maar het lijkt mij geen wonder dat je zo de koffie kan laten staan (ik heb eerlijk gezegd nog nooit koffie gedronken) dit is ook heel erg stimulerend.

Andere veganisten laten tenminste nog de geraffineerde suiker weg.

cham
    Participant

Slaat echt nergens op, hij blijft er ook maar suiker overheen gooien 😀 😯

Codexx
    Lid

Zijn eetpatroon gaat totaal in tegen waar ik zelf in geloof, maar ik vind het wel interessant.

Het lijkt alsof hij er best goed op gaat.

Hij is inderdaad ongeloofelijk dun voor de hoeveelheid calorieen die hij eet(ervanuitgaand dat hij inderdaad dagelijks zoeel eet.

Hij is eat mij betreft weliswaar te mager en heeft door gebrek aan eiwit nauwelijks spiermassa maar vetmassa heeft hij verbazingwekkend genoeg ook niet.

Iemands ogen zijn voor mij een belangrijke weerspiegeling van iemand gezondheid. Bloed doorlopen ogen wijzen op een zwakke lever en wallen onder de ogen komt vaak door zwakke bijnieren en schildklier.

Kijk in het dagelijks leven maar eens om je heen, zelden zie je mensen wiens ogen er gezond uitzien. De gemiddelde Nederlander eet dan ook waardeloos.

Maar als ik naar deze man kijk dan zie ik dat zijn ogen erg helder, wit, zijn en dat hij geen kringen/zakken onder zn ogen heeft.

Nogmaals, ik denk niet dat zijn eetpatroon gezond is maar ik vind wat ik aangaf over zijn gewicht en ogen wel interessant.

Bovendien zou ik wel wat kritischer willen kijken naar wat die bloeduitslagen zijn waar hij het steeds over heeft: wat is er precies getest en wat was daarvan de uitslag.

Ik zou graag horen hoe jullie aankijken tegen wat ik zeg over zn gewicht en ogen.

Hamster
    Participant

Ik weet niet hoeveel hij weegt, maar een aantal filmpjes van hem gaan er over hoe ‘droog’ hij wel niet is. Nauwelijks vetmassa. Dat klopt overduidelijk, maar hij heeft ook nauwelijks spiermassa. Je kan bijna zijn ribben zien. Dat vind ik er erg ongezond uitzien. Ook vraag ik me af hoeveel kracht hij heeft. Normaal gesproken is het heel moeilijk om sterk te blijven als je zo weinig vetmassa op je lijf hebt.

Wat jij zegt over de ogen vond ik ook al opmerkelijk toen ik wat filmpjes van hem keek. In zijn gezicht ziet hij er niet zo ongezond uit als je zou verwachten met dat eetpatroon. Waarschijnlijk is het een kwestie van tijd voordat hij compleet instort.

Codexx
    Lid

Ik ben ook geneigd om te denken dat hij uiteindelijk wel zal instorten maar het voelt toch alsof we ons er dan makkelijk vanaf maken.

@kaaskanlekkerzijn Meestal werkt suiker inderdaad heel stimulerend, dit duurt echter maar even, daarna krijg je de dip. Deze dip lijkt er bij hem echter niet te zijn.

Ik vraag me af of zijn welzijn te maken kan hebben met intermittent fasting? Ik weet niet of hij naast die gigantische smoothie verder eet gedurende de dag maar misschien combineert hij dit eetpatroon met een vorm van IF.

Hij heeft het hier niet over maar hij noemt wel een aantal keer watervasten.

Andere mogelijkheden zouden kunnen zijn dat hij er verder een gezonde stressvrije levensstijl op na houdt.

En mischien is deze manier van eten toch vrij voedzaam..

Ik geloof niet in het ideale dieet. Is WP voeding gezond? Ja. Is het de enige gezonde eetstijl? Ik denk het niet.

Volgens mij bestaat het ideale dieet niet en heeft elk eetpatroon zn voor en tegens die voor de een anders uitwerken dan voor de ander.

Dit dieet lijkt voor deze man bijzonder goed te werken, ik ben geinteresseerd in hoe dit zou kunnen komen en wil het niet te makkelijk af doe met “hij zal uiteindelijk wel instorten” omdat het zo radicaal verschilt van hoe de meeste onder ons eten.

Bovendien eet hij al 11 jaar vegan(volgens 1 van zn filmpjes)

Codexx
    Lid

Link naar filmpje met z’n bloed uitslagen

Z’n houding irriteert me wat maar zn bloeduitslagen zijn interessant.

Anoniem

Hier de site van Harly aka durianrider:

http://www.30bananasaday.com/

En dit is de site waar de slachtoffers van zijn idiote dieet bijeen komen:

http://30bananasadaysucks.com/

Een paar jaar geleden werd je nog gebanned op zijn site als je alleen maar zei dat je ook geraffineerde suiker neemt. Alleen busladingen fruit en een beetje groente is alles dat je nodig hebt. Nu hij het zelf ook niet meer trekt met fruit alleen, en dat waarschijnlijk al jaren niet meer doet, is hij maar begonnen aan te geven dat 100 of 250 gram geraffineerde suiker over je gesuikerde cereals ook goed is. Als back-up plan natuurlijk 😉

Je wil niet weten hoeveel vooral jonge meisjes ten prooi vallen aan zijn ideeën en zich dan letterlijk bijna dood eten aan fruit en groente. Kijk maar eens op de beide sites.

Anoniem
    Quote:
    Een paar jaar geleden werd je nog gebanned ..

Dat noemen we voortschrijdend inzicht.. 😥

Webmaster
    Participant

Durianrider heeft geen stressvrije levensstijl. Hij ligt met iedereen overhoop en is zeer militant!

Mike

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.