Dotcom Radio

Dit onderwerp bevat 98 reacties, heeft 14 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  henkie 20 uur geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 99)
  • Auteur

fatsnotbad
    Keymaster

Al geruime tijd maak ik wekelijks onderdeel uit van een panel bestaande uit mijzelf, Ron Fonteine en Arend Zeevat o.l.v. Henk Mutsaers, waarin wij wekelijks onze kijk geven op het (alternatieve) nieuws en op voeding en gezondheid. Al deze uitzendingen zijn terug te luisteren via deze link:

http://gedachtenvoer.nl/dotcomradio/podcast.html

Hierbij wil ik jullie niet alleen via dit forum wijzen op het bestaan van deze uitzendingen, maar jullie ook uitnodigen om erop te reageren met vragen of opmerkingen of suggesties. Bij deze dus!

Mike

muis
    Participant

Zit te wachten op die van vandaag.

Ik wil wel weten waar je je beter wel/niet kunt vestigen op de wereld in deze tijd (of het is om het even). Ook met kijk op voeding etc.

Mandela effect zou ik jullie kijk ook wel op willen weten.

fatsnotbad
    Keymaster

Die van vandaag staat online, hoor! Voor wat betreft je vragen, we nemen ze mee naar de volgende uitzending.

Mike

muis
    Participant

Top! Hmm vaag ik zie alleen 25-9 als nieuwste.

fatsnotbad
    Keymaster

Cache leegmaken? Jouw cookies verwijzen terug naar de site zoals-ie vorige week was.

Mike

muis
    Participant

Gelukt :D!

muis
    Participant

Remancipatie.nl hahaha 😀

fatsnotbad
    Keymaster

Is-ie goed of niet?

:mrgreen:

Mike

muis
    Participant

Hoe je kom je er iedere keer weer op hahaha, je schudt die woordspelingen zo uit je mouw volgens mij :P.

fatsnotbad
    Keymaster

Deze komt van Ruud, ere wie ere toekomt.

Mike

muis
    Participant

Nou vooruit 😉

Godsgeschenk
    Participant

Ik beluister het ook elke week. Ga nu die van vandaag beluisteren.

Ik weet niet of het thema spiritualiteit ook aan bod zou kunnen komen. Is misschien te veelomvattend.

Dorothé

fatsnotbad
    Keymaster

Dorothe, we nemen suggesties mee, dus als dat voor jou belangrijk is…

Mike

Godsgeschenk
    Participant

Ja, ik vind dat belangrijk. Je kunt daar ook je lievelingsthema inweven: vrouwelijk-mannelijk. En misschien de connectie met de natuurvolkeren en ook met de religies etc.

Maar kijk maar wat kan en ook voor de anderen interessant is.

Dorothé

Medusa
    Participant

Ik ben ook trouw luisteraar en fan van Dotcom radio 😉
    Wat mij betreft zou ik het fijn vinden als jullie eens ingaan op de desinfo van New Age en non dualiteit. Voor mij inmiddels wel helder hoe e.e.a in elkaar steekt, maar om me heen zie ik nog veel mensen die dit (nog) niet kunnen/willen zien. Haha, heeft bij mij ook wel even geduurd.
    Vette complimenten voor het programma en ga zo door! Ik kijk er iedere zondag echt naar uit.

NB Het lukt me al een hele tijd niet meer om te reageren binnen dit forum. Geen flauw idee waar dit aan ligt. Nu probeer ik het maar eens via IE i.p.v Mozilla.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 99)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.