De Galactische Federatie

Forum Forums Wereldpolitiek & nieuwsachtergronden De Galactische Federatie

Dit onderwerp bevat 20 reacties, heeft 9 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  robinAlexander 3 jaren, 3 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
  • Auteur

Wisten jullie van het bestaan hiervan?

Zo prachtig om te lezen en te weten dat er meer mensen bezig zijn

om iedereen te willen helpen, net als wij hier.

Maar van de ‘Galactische Federatie van het licht’ had ik nog nooit eerder gehoord.

http://hetgrotereplaatje.nl/ascension.html

Of http://www.hetgrotereplaatje.nl

Anoniem

Ja ik ben bekend met de galactische federatie en ik moet helaas zeggen dat deze gechannelde berichten de laatste jaren steeds veranderen en de voorspellingen kwamen echt nooit maar dan ook nooit uit.

Quote:
    Dit idee wordt bevestigd door gechannelde berichten (2), (3) en mensen die visioenen van de toekomst hebben gehad, bijvoorbeeld via bijna-dood-ervaringen of geestverruimende middelen zoals ayahuasca (4).

Moderne wetenschappers zoals Gregg Braden (5) en Nassim Haramein (6), en onderzoekers als David Wilcock (7) en Pane Andov (8) komen tot dezelfde conclusie.

Ook zijn er verschillende hypnotherapeuten zoals Dolores Cannon (9) en Suzanne Lie (10) die hun cliënten onder diepe hypnose hebben horen vertellen over een nieuwe tijd die eraan komt.

Tot slot zijn er in de loop der jaren enkele klokkenluiders geweest uit het Amerikaanse black ops circuit zoals Arthur Neumann (pseudoniem: Henry Deacon) (11), en oud-legerofficieren zoals Ed Dames (12), die zeggen dat ze daar inmiddels methodes ontwikkeld hebben die hen een vrij zuiver beeld van de toekomst kunnen geven. Ook die duiden erop dat ons in de nabije toekomst grote veranderingen te wachten staan die door niemand tegen te houden zijn. Ook niet door onze huidige machthebbers, die het liefst de status quo zouden willen bewaren.

David Wilkock, hierboven aangehaald, vond ik ook altijd redelijk goed overkomen maar deze ging op een gegeven moment echt hele bizarre dingen zeggen welke ook nooit uitkwamen.

Zoals dat er in december 2012 er echt 100% een “shift” zou komen waarbij wij in een keer in een soort paradijs zouden wonen. Ons lichaam zou op de 21e december in een keer worden getransformeerd enz bla bla.

Ook een charlatan helaas.

Arthur Neumann alias Henry Deacon heb ik zelf ontmoet en ik moet zeggen het was wel een beetje bizar om met iemand te praten die van zichzelf zegt dat hij via een of ander apparaat naar Mars is getransporteerd door de “secret government” om daar bepaalde werkzaamheden uit te voeren.

Maar hij treed nooit echt in detail over deze tripjes, alleen een beetje de grote lijnen. Normaal zou je daar honderduit over kunnen vertellen, hoe je je voelde op zo’n trip etc.

Het klinkt ook bij hem echt heel fake.

Ik vind het wel mooi om te lezen dat er aan de illuminatie een eind komt.

Anoniem

Ja vind ik ook. Maar volgens de voorspellingen van de GF zouden wij nu allang van die psychopaten af zijn en het tegendeel is waar.

Net als Anton Teuben van niburu.nl, ik heb hem diverse keren horen zeggen dat echt nee 100 % zeker binnen zeer korte tijd maakt de GF zich bekend. Voornamelijk door landingen in Groningen. Dat zou al volgende week of zo gebeuren. Maar dat is inmiddels 4 jaar geleden….

Wij moeten het zelf doen vrees ik, er komt geen GF of een “shift” om met de illuminatie af te rekenen.

Of deze shift moet een verandering van denken van een groot deel van de massa zijn maar daar zie ik nog heel weinig van.

Maar goed het is altijd het donkerst net voordat het ochtendlicht aanbreekt.

Sorry PuurNatuur dat ik zo negatief doe hoor maar ik begon het jaren geleden ook te geloven, al deze positieve berichten, en van al die voorspellingen is helemaal niets uitgekomen. Sterker nog het is nu nog veel en veel erger als toen.

Op deze site, het grotere plaatje, wordt niet over tijd gerept.

En dat is volgens mij ook beter.

Kende jij die site al Pike?

Anoniem

Nee ik kende die site niet maar er worden wel veel bekende figuren en de GF aangehaald.

In het verleden werd wel vaak over tijdstippen gepraat, dat ze dat nu niet meer doen snap ik wel omdat de voorspellingen nooit uitkwamen….

Ik ga die site eens wat nader bekijken. Het is alleen zo dat als ik de naam GF hoor of David Wilkock dan krijg ik meteen de kriebels 🙂

Van GF had ik dus nog nooit gehoord en de naam David Wilkock ben ik op die site niet tegengekomen.

Anoniem

Staat in jou eerste link onder het kopje ‘andere bronnen’

Getver! Ook al ken ik die beste man niet eens 😀

Asaya
    Lid

Ik denk dat dit valt onder het afleiden van jezelf, het nepparadijs wat eens gaat komen. De newage beweging is hier ook op gebaseerd en veel hollywood films zitten zo in elkaar van opzet. De bliss out state of being, de afleiding van je ware zelf en de ware kern des leven. In mijn beleving is er erg veel afleiding, geven mensen veel energie weg aan alles buiten zichzelf en zo weinig aan hetgeen binnen in zichzelf.

Alexandra
    Participant

De enige shift is de verandering in jezelf. Het uit handen geven aan welk “ideaal” dan ook is in de kaarten spelen van de illuminatie e.d..

“Wees de verandering.”

naief
    Participant

ik weet niet meer waar, vast een link van deze site. Daar werd gezegd dat de elite hun plan in 2089 rond willen hebben of zoiets. Dus dan moeten mijn kinderen en kleinkinderen het afmaken en zou mijn doel moeten zijn dat ze medestanders hebben, vuilarm kunnen leven en geboren kunnen worden. En wie weet ben ik er wel bij als ik op tijd dood ga.

Anoniem
    Quote:
    En wie weet ben ik er wel bij als ik op tijd dood ga.

Hoezo kom je weer terug dan? Wil je niet liever wat leuke dingen gaan doen? 8)

naief
    Participant

Haha, geen idee hoe alles werkt Pike. Dus ook geen idee wat ik allemaal al heb uitgespookt. En wat mijn grote plaatje is. En over het concept familie krijg je op deze manier ook vragen.

Als ik het weer over moet doen, dan wil ik wel ouders zonder issues en gewoon met doorgekomen tanden en kiezen geboren worden.

robinAlexander
    Participant

De Galactische Federatie = New-Age talk de ‘brengers van het licht’ Vegetariers

Ik heb laatst bij de boerderij Ons Verlangen in Zunderdorp een persoon ontmoet die beweerde in nauw contact te staan met buitenaardse wezens van de galactische federatie (via channelaars)

Thijs was hier ook bij. ik vond de man nogal chaotisch overkomen en wat mij opviel was dat hij niet echt geinteresseerd was in het verleden/Traditionele voeding als ik daar over begon. Het leek wel alsof hij alles al wist.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.