David Wolfe: sellout

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid David Wolfe: sellout

Dit onderwerp bevat 10 reacties, heeft 7 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Tanja 3 jaren, 7 maanden geleden.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

Webmaster
    Participant

Zojuist word ik door mijn vriendin naar beneden geroepen omdat ik iets MOEST zien op TV. Tot mijn grote verbezing zie ik David Wolfe in zo’n oenige commercial op een shopping-kanaal. Het blijkt over een te dure blender te gaan, de NutriBullet. David draagt geen hippiekleding en zijn haar zit niet in de war, hij heeft een bloesje aan en zijn haar zit keurig in de plooi. Het filmpje blijkt op YouTube te staan, vanaf 1:50 is David te zien:

Het is een officieel feit, hij heeft definitief zijn ziel verkocht. Als ik ooit verschijn in een dergelijk programma, dan mogen jullie me spontaan de rug toekeren! aat mij echter niet overkomen, I’m keepin’ it real…

Mike

Alexandra
    Participant

Jawel joh, moet je echt ook gaan doen Mike! Wordt jij een echte goeroe en kunnen wij je volgen 😛

Wonderlijke machine zeg! Er is een mevrouw die sinds ze dat ding in huis heeft heerlijk slaapt. En hij maakt ook lekkere smoothies, van alle markten thuis dus.

Poekie
    Moderator

Multifunctioneel zeg, wow.

Maar ja, ik heb al een goede blender, die wel alles fijn maalt.

Enne Mike, je mag wel op tv hoor maar dan niet in een reclamespotje. Je mag welkom tv als het over goede voeding gaat.

Lia

Webmaster
    Participant

Bekijk het filmpje en overtuig jezelf!

:mrgreen:

Mike

kaasmeisje
    Participant

Wel een erg lang filmpje. David Wolfe runt toch het longevity warehouse? Daar kan je toch failliet aan gaan?

Anoniem

En je bent nog wel een vriend van David? :mrgreen:

Kijk even het filmpje, om 8:18 heeft hij het over de twee(?) vertalers van het boek.

Hoe dan ook die man is een wandelende infomercial op commando.

http://www.youtube.com/watch?v=wvoMHE5kOsk

Tanja
    Participant
    Quote:
    Als ik ooit verschijn in een dergelijk programma, dan mogen jullie me spontaan de rug toekeren

De rug toe keren? Ik kom je hoogstpersoonlijk even uitlachen en/of uitschelden en je haren weer door de war doen. Bah wat ziet David er gelikt uit inderdaad boeh!!

Alexandra
    Participant

Nee Tanja, wij schelden niet. Lachen alleen maar hard en harder :d

Wat een engerd, die David. Echt zo’n Tellsell-stem heeft hij hier. Hield me nooit bezig met zijn “leer”, want had al tijden geleden besloten dat ik niet hou van rauw voedsel. Het bleef soms wel in m’n hoofd zitten: moet ik niet meer rauw eten? Toen vond ik dit forum, en dat was een zegening 😉

Webmaster
    Participant
    Quote:
    De rug toe keren? Ik kom je hoogstpersoonlijk even uitlachen en/of uitschelden en je haren weer door de war doen.

Ik merk het al: jij lust me RAUW! :mrgreen:

Mike

Tanja
    Participant

:mrgreen:

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.