cytozyme AD (biotics) en diarree

Forum Forums Vragen over voeding en gezondheid cytozyme AD (biotics) en diarree

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  geert 2 jaren, 4 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #4019

    Repelsteeltje
    Participant

    Ik ging dus eigenlijk een wandeling maken, maar moest deze voortijdig afbreken wegens diarree, gisteren en eergisteren had ik hier ook al last van…nu bedenk ik me ineens:

    ik voel me volgens mij slechter sinds ik cytozyme neem voor de bijnieren, is er mogelijk een verband?

    Laatst had ik een post over maandelijkse krampen en hevige emoties, toen stond er iets van bijnieren en heb ik de dosis verhoogd, sindsdien heb ik last van diarree…misschien niet zo’n goed idee geweest van mij?

    Ook lijk ik emotioneler, maar er is dan ook van alles tegelijk aan de hand op dit moment.

    Is cytozyme (wat ik maar op de gok genomen heb) misschien niet zo’n goed middel?

    #85209

    Webmaster
    Participant

    Cytozyme is een enzymencomplex zonder bijwerkingen die bekend zijn. Het lijkt me dus dat dit pure ontgifting is, zowel op lichamelijk als op emotioneel niveau.

    Mike

    #85210

    geert
    Participant

    Ik heb vanmorgen om 7.00 voor t ontbijt voor het eerst 1 tablet cytozyme ingenomen en tijdens de lunch nog 1. Net ineens waterige diarree…

    Ontgifting? Toeval? Darmen die er niet tegen kunnen?

    Ik voel me vandaag iig niet energieker maar juist vermoeider, doorgaan met cytozyme (dus door een “fase” heenkomen of kan al zo snel geconcludeerd worden dat dit niks voor mij is? Heb iig lang getwijfeld dit te nemen gaat btje tegen mn principes, maar dacht t toch nodig te hebben omdat ik nog weinig herstel zag met andere dingen..

    #85211

    geert
    Participant

    Herstel. Gister avond 18.00 eerste tablet.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.