cod liver oil

Dit onderwerp bevat 58 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Webmaster 2 jaren, 6 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 59)
  • Auteur

Fiona
    Participant

beste lezers,

een vraag. ik wilde bij vitavie liver oil bestellen. maar nu zie ik dat je oil hebt maar ook gel ( hier zit ook boterolie bij, lijkt mij helemaal super want ik wilde graag beide. Maar dan heb ik aan 1 pot dus voldoende, je moet hier ook een tl van nemen.

zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben? en is de gel net zogoed als de oil? en weet iemand het verschil?

Anoniem

Ik heb die gel ook en dan in kaneelsmaak. Vind ‘m zelfs lekker 😀

En daarin zit de juiste verhouding levertraan & boterolie, dus ook de juiste verhouding van de benodigde Omega’s. Halve theelepel per dag is voldoende.

Dan heb ik het dus over deze http://www.vitavie.nl/webshop/Visolie/product/Concentratie_en_geheugen/Blue_Ice_Royal_Kaneel_240ml_gel.html

Anoniem

Tja, die linkjes ook 😆

Anoniem

De combi levertraan/boterolie heeft volgens het onderzoek van dr Price een synergetisch effect. Dus veel beter dan alleen levertraan.

Fiona
    Participant

oh super! deze bedoelde ik ook. wou ook degene met kaneel. ben benieuwd of ik hem ook lekker vind. eet je hem zo of doe je het door de yoghurt? en bedankt voor de snelle reacties! helemaal top!

Anoniem

Ik eet zo een halve theelepel iedere ochtend, de eerste paar keer even wennen qua smaak. Gewoon doorzetten en daarna ga je het lekker vinden 🙂

Anoniem

De eerste tijd gewoon je neus dicht houden bij het doorslikken, proef je er niks van.

Anoniem

Super spul dat levertraan/boterolie. Binnen enkele dagen merkte ik al verbetering in mijn geheugen en concentratie. Mijn moeder heb ik het ook geadviseerd en gebruikt het nu ook.

Vorige week moest ze naar de huisarts voor controle van haar bloeddruk. Ze had de gel meegenomen en laten zien dat ze dit nu gebruikt. De huisarts had het potje bekeken en gezegd dat het geweldig goed spul was waar ze absoluut mee moest doorgaan. Ik was blij te constateren dat ze een positief geluid hierover kreeg van haar huisarts. Door dit voorval heb ik haar nu ook aan de sole en de magnesiumolie. Met kleine stapjes gaan we de goede weg op, de volgende stap is haar aan de rauwe melk te krijgen.

Webmaster
    Participant
    Quote:
    Tja, die linkjes ook

Simpelweg de link plakken in je post en NIET de URL-knop gebruiken. Het is nl. al een URL. Ik heb het voor je gefixt, zoals je kunt zien.

Mike

Gerard
    Participant

Ik zit nu lekker van mijn CLO te genieten. Speciaal recept: 1/2 kop volle yoghurt, een scheut slagroom, 2 tot 3 ml CLO, een halve theelepel kurkuma, 1 mespunt kruidnagel, een halve theelepel kaneel.

Voor mijzelf doe ik er nog een mespunt ascorbylpalmitaat bij, maar dat doe ik om de hersenen te ontgiften van kwik.

Anoniem

Even een vraagje hoe lang doen jullie met de levertraan,omgerekend naar 1 persoon?

Gerard
    Participant

Als je 4 ml per dag gebruikt, dan doe je er 59 dagen mee. Ik gebruik zelf tijdelijk 6 ml per dag, later weer naar 4 ml.

Anoniem

Das best duur,en dan wil ik het voor mezelf en mn 4 kinderen gaan gebruiken,dan zou ik per dag 12 ml kwijt zijn

Als ik 2ml per kind reken…

Dat komt neer 20 dagen.dat is 3 flesjes per 2 maanden

Dat kan ik helaas niet betalen

Wat kan een goedkoper alternatief zijn?

Weet dat dat alternatief nooit zo goed kan zijn natuurlijk

Tanja
    Participant

Ik heb de levertraan en boterolie apart gekocht en doe daar voor het hele gezin (2 volwassenen 2 kinderen) een 5-6 weken mee. Blijft een dure aangelegenheid, dat wel.

Anoniem

Tanja,ok

Dan is het te doen.

Dank je wel

Hoeveel van de levertraan en de boterolie geef je aan je kids

En welke heb je

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 59)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.