Citroengeel

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Heidefiets 3 jaren, 6 maanden geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Heidefiets
    Participant

Hai allemaal,

De laatste dagen wat strenger geweest ten opzichte van mijn voeding. Nog kritischer geweest op de koolhydraten, meer vet en niet teveel eiwitten. Dus ongeveer 1 gr per kilo lichaamsgewicht. Daarnaast mijn solewater, levertraan, vit B en oxypoeder.

Vanavond was er een hele rare ontlasting, maar ik was er wel blij mee, want als ik alles hier lees is het een flinke galuitstoot, toch?

De ontlasting was geel. Ik dacht nog wat is mijn urine geel, tot ik afveegde met een flinke gele veeg :-). En nu een wat brandende anus :-(.

Hehe eindelijk komt er wat los. Het rommelde al wat dagen in de buik, maar ik dacht dat het van de oxypoeder kwam.

Dit wilde ik even delen.

Tanja
    Participant

NIet direct de post die ik bij deze titel had verwacht, ha ha. Altijd fijn als er wat gebeurt en de rommel loskomt.

Heidefiets
    Participant

Dank, er wordt zoveel gedeeld hier en dit was voor mij een hele bijzondere ervaring (kleur) en ik was er best wel blij mee.

Ik kom van ver zeg maar. Eindelijk komt er wat in beweging.

Beter eruit dan erin toch!

😀

Tanja
    Participant
    Quote:
    Beter eruit dan erin toch!

Tuurlijk, ik zeg succespoepverhalen altijd delen.

Poekie
    Moderator

Het begin van de ‘rest’, zal ik maar zeggen.

Fijn hoor Heidefiets dat er wat los komt.

Lia

Heidefiets
    Participant

Dank jullie dames dat had ik echt even nodig!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.