blender

Dit onderwerp bevat 27 reacties, heeft 12 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  bestrong25 2 jaren, 9 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
  • Auteur

vogel
    Participant

waar kan ik een goede blender, sapcentrifuge kopen?

Iemand ervaring met een thermomix?

JuicePresso (sapcentrifuge)?

alvast bedankt.

ruud
    Participant

Thermomix, ken ik niet, maar ziet er leuk uit!

Ik heb de vitamixblender.

Dat is wel echt de rolls royce onder de blenders (althans er schijnen mensen ook helemaal weg te zijn van de blendtec, die krachtiger blendt nog, maar die is wat minder robuust qua duurzaamheid: op de vitamixmotor zit 20 jaar garantie).

Er zijn veel aankopen waar ik spijt van heb, maar niet daarvan.

Ik gebruik het apparaat elke dag.

Tegenwoordig heb je de slow juicer.

De juicepresso lijkt ook wel zoiets.

Ik heb een heel oud model sapcentrifuge (een klein dingetje: ik heb al zoveel bakbeesten op mijn aanrecht staan!).

Prima ding, maar bladgroenten zijn er niet echt goed in uit te persen.

Zoń slowjuicer doet dat wel en de nieuwste modellen zijn lekker klein!

vogel
    Participant

Ik ben benieuwd wat voor een blender jullie gebruiken?

Ik wil er namelijk eentje kopen, maar wilde toch nog even weten of jullie tips hebben 🙄

Alvast bedankt 🙂

Anoniem

Ik heb de goedkoopste van 40 euro bij de keukenspeciaalzaak genomen. Blend niet geweldig (zit nog stukjes in), maar het voldoet voor mij nu prima. Je hoeft natuurlijk niet gelijk de duurste en de mooiste te nemen. Zeker als je nog een beginneling bent met blenden kan je ook eerst een goedkope simpele nemen. Als je al vaker blend ligt het voor de hand een echte goede te nemen, maar die zijn dan ook gelijk behoorlijk prijzig.

Tanja
    Participant

20 euro bij de blokker, van glas, doet ’t prima

Poekie
    Moderator

Wij hebben een redelijk dure blender: Blentec (www.blendtec.com).

Die blend werkelijk (bijna) alles, zeer sterke motor. Hebben we ooit gekocht in onze rawfood periode, toen gebruikten we hem meerdere keren op een dag i.v.m. soepjes en zo.

Lia

Anoniem

Heey Tanya das die van princess volgens mij he, ik ga zo eens kijken.

wij hadden de staafmixer, philips geloof ik met een extra bak erbij en daar doe ik alles mee, wat niet fijn genoeg is ………hup staafmixer erdoor.

Nu zit er een barst in de bak en hij wordt minder.

thx voor de tip!

Anoniem

wij hebben deze van Slowjuice, personal blender http://www.slowjuice.nl/blenders.html

Bevalt mij goed.

Er zit een mes bij (hoog) voor vloeistoffen en een plat mes voor droge produkten.

Ik maal hiermee ook het Keltisch Zeezout, maar ook peperkorrels, noten enz.

Noten worden hier bijna niet gegeten, ik zeg het er maar even bij

Tanja
    Participant

Jep Rateltje, dat is ‘m. Goed het bonnetje bewaren en dan gaat hij jaaaren mee, ik ben nu aan nr 2 bezig voor de prijs van 1.

Oker
    Lid

Ik heb er eentje van Philips met een grote glazen 1,5 liter kan. Ideaal voor het blenden van grotere hoeveelheden tegelijk. Maalt ook alles zeer fijn. Met keltisch zeezout heeft hij moeite.

EetDit
    Lid

Wij hebben er een van Cuisinart. Ziet er mooi uit, glas, mooie blauwe lampjes, maar ik vind het helemaal niks.

Ik gebruik liever de staafmixer voor soepen en een soort van goedkope magic bullet (maar dan zonder BPA verwerkt in de bekers) voor het maken van smoothies van kefir of het fijner malen van kokosschaafsel voor een kokoscake enzo.

Ik zou liever een een hoop geld sparen voor een Vitamix ofzo.

miek
    Participant

Hoi,

Ik ben ook aan het rondkijken voor een blender en zag deze week één in de aanbieding bij Blokker, nu 29,95 euro. Van Tomado, twee standen, glazen kan van 1,5 liter.

Hij lijkt me wel oké.Heeft iemand ervaring mee deze?

Miek.

ruud
    Participant

Miek geen idee of je al een keukenmachine hebt, maar mij lijkt ivm het plaatsgebrek in mijn kleine keuken fijn om iets van blender/keukenmachine in 1 te hebben: http://www.kieskeurig.nl/keukenmachine/philips/hr7762/prijzen/bezorgen/1052894/ als ik nog dingen moest aanschaffen.

miek
    Participant

Lievergezond,

Ik ben niet zo van de machines, kort geleden was bovenstaande keukenmachine van Phillips in de aanbieding met 50% korting. Toch niet gedaan, zoveel onderdelen die je weer moet afwassen, kost veel water denk ik dan. Ik heb wel een staafmixer, handig voor zelfgemaakte soepen en sauzen. Verder gewoon plank en mes.

Ik ga eerst proberen hoe het gaat als ik de smoothie met de staafmixer maak.

Als dat niet gaat vind ik een blender wel een optie, vandaar mijn vraag naar ervaring.

Bedankt.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.