artiesten die er wel toe doen….

Forum Forums Wereldpolitiek & nieuwsachtergronden artiesten die er wel toe doen….

Dit onderwerp bevat 224 reacties, heeft 46 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  100%leven 1 week, 1 dag geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 225)
  • Auteur

cham
    Participant

Wat zijn volgens jullie artiesten die er wel toe doen en wel iets te vertellen hebben?

(Dit naar aanleiding van wat er in de topic vrouwelijke rondingen naar voren kwam)

Zelf vind ik Xavier Rudd een hele toffe artiest, die echt iets te vertellen heeft!

Zie hier dit supermooie filmpje:

robinAlexander
    Participant

Over artiesten gesproken die er wel toe doen 😀 = http://www.youtube.com/watch?v=qijpa0YUujA

Super solo

Anoniem

hardstikke tof

Webmaster
    Participant

Ik was maar een beetje aan het aanklooien. Die gitaar is van Juglen en dit was voorafgaand aan een lezing in Heemstede.

Mike

Gadsie
    Participant

Wat dachten jullie van deze tekst die ik heb geschreven? Het komt ook op m’n mixtape “Raw Milk”

Inject yourself with shit you don’t know

Never ask questions, keep your fists down low

Look up at the sky, what’s coming out those planes?

I don’t know, but if you doubt, don’t trace

Every hour, a wage

So keep working keep your mouths abstained

Where ever you go,

Every place that you at,

Try to do whatever you can to not face the facts,

Relax,

Us guys got it as long as you pay the tax,

Sad things happen on a fake man’s road, when

Truth is something that remains untold.

Lees nu elke letter aan het begin van de zin van boven naar beneden achterelkaar. 🙂

Webmaster
    Participant

Zwaar cool! 8)

Mike

mijnlijf
    Participant

Tanja
    Participant

Mike hou je soms van Albert King en Stevie Ray Vaughan? (vraagje van echtgenoot die ook gitaar speelt)

Ja leuk Mike, dat je een rocker bent! Ik las een tijdje terug je comment over Josh Homme in No Reservations. Dat was zeker een gave aflevering! Ik ben gek op stoner rock & QOTSA en het was erg leuk om Josh off stage te zien (alleen die rode kool salade was wat minder 😛 ).

mijnlijf
    Participant

Sorry vergeet helemaal te vertellen dat bovenstaande link mijn zoon is 😆

Webmaster
    Participant
    Quote:
    Mike hou je soms van Albert King en Stevie Ray Vaughan? (vraagje van echtgenoot die ook gitaar speelt)

Jaaaaaaa, 100 punten, helemaal correct!

Mike

Tanja
    Participant

😀 grappig dat hij dat eruit haalt na 30 sec. luisteren

Anoniem

Albert King en Stevie Ray Vaughan

De namen kende ik wel maar de muziek niet: Net eens even opgezocht en zit nu te luisteren naar een sessie van die twee: wat een genot om naar te luisteren!

http://www.youtube.com/watch?v=gZB57b3lPQE

Webmaster
    Participant
    Quote:
    Ik las een tijdje terug je comment over Josh Homme in No Reservations. Dat was zeker een gave aflevering!

Wat mij betreft is Songs for the Deaf van QOTSA (de CD waar de single No One Knows op staat) een moderne rockklassieker. Ik heb hem laatst nog twee keer achter elkaar in de auto gedraaid, er staat geen slecht nummer op!

Mijn bluesvrienden kunnen mij niet volgen. Ik weet nog in de jaren ’90 dat ik in een kroeg enthousiast reageerde toen Rage Against the Machine opstond met Killing in the Name of. Mijn bluesvrienden snapten er niets van! Hoe kun je zoiets nou goed vinden?

Gelukkig behoor ik niet tot de bekrompen ‘bluespolitie’. Ik houd niet van hokjes. Iedereen die mijn reacties hier leest weet dat ik precies dezelfde mentaliteit erop na houd als het om voeding gaat.

Mike

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 225)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.