Appelazijn

Tags: 

Dit onderwerp bevat 58 reacties, heeft 34 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Henry 5 maanden, 1 week geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 59)
  • Auteur

Anoniem

Dag,

Gisteravond begonnen met appelazijn in een glas water te drinken,

nu flinke koppijn, hoort dat erbij ?

Richard

liesje
    Participant

Ik eet al heel lang een appel meteen bij het opstaan. Tegenwoordig eerst ook Sole. Is een verse appel op je nuchtere maag net zo gezond als appelazijn? Eventueel raspen, een beetje bruin laten worden en kaneel erover tegen diaree. Iemand daarmee bekend?

Tanja
    Participant

Richard, koppijn van azijn kan ontgifting zijn, opgeruimd staat netjes.

Liesje, appelazijn is niet hetzelfde/net zo gezond als appelazijn. Appelazijn is gefermenteerd en bevat enzymen, het azijnzuur bevordert de spijsvertering en vetafbraak. De pectines die vrijkomen door de appel te raspen en bruin te laten worden zijn inderdaad een middel tegen milde diarree.

Anoniem

Dit is toch wel het zelfde

Quote:
    appelazijn is niet hetzelfde/net zo gezond als appelazijn

Tanja
    Participant

als een appel moest dat zijn Aj, goed opgelet kaaskanlekkerzijn

gaia36
    Lid

Vandaag appelazijn gekocht, maar hoeveel doe ik in een glas water en dan ga ik uit van een longdrinkglas.

Alexandra
    Participant

Een theelepeltje en dan proeven of t lekker smaakt. Dat is zo ongeveer mijn manier van doen. Sole, appelazijn en t moet lekker zijn. Beetje zelf uitproberen dus.

Tanja
    Participant

twee eetlepels per glas, kun je ook nog een theelepel sole aan toevoegen

Ik vind het niet te snavelen, appelazijn 😉 Mijn partner weigert het te drinken, die is overgestapt op citroensap. Ik gebruik zelf nu een rietje.

Alexandra
    Participant

Ieuw, voor mij geen twee eetlepels hoor! Dat vindt ik dus echt niet lekker 😆

Tanja
    Participant

In lauw water met een beetje honing erbij wordt het al wat toegankelijker, ik drink het ook zonder. Na al die h202 en bitterzout vind ik er niks mis mee

Anoniem

Ik vind appelazijn echt ontzettend vies, als ik die fles alleen al openmaak… ik drink het nu ook niet meer, aangezien ik de laatste keer bij de tandarts gaatjes had en dat nu wil voorkomen. Eerst moeten mijn tanden maar eens wat sterker zijn!

Webmaster
    Participant

Ben ik dan de enige die appelazijn in water niet alleen prima te drinken vind, maar ook echt lekker? In de zomer is er geen betere dorstlesser!

Mike

robinAlexander
    Participant

haha lekker is anders.

Maar het is Oke, ik heb er geen probleem mee drink het bijna iedere avond.

Anoniem

Ik en mijn zoontje van 10 vinden het heerlijk,een glas water met sole en appelazijn,we drinken het elke ochtend uit bed,en meerdere keren tussendoor als we eraan denken tenminste.

Zal wel voortaan uit rietje gaan drinken als ik zo lees dat het slecht voor je tanden is

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 59)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.