Amerikaanse politiestaat

Forum Forums Wereldpolitiek & nieuwsachtergronden Amerikaanse politiestaat

Dit onderwerp bevat 1,328 reacties, heeft 50 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Elkedageenei 4 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 1,329)
  • Auteur

fatsnotbad
    Keymaster

Sinds ik dit forum heb, heb ik talloze berichten over politiegeweld in Amerika hier niet gepost, om toch maar vooral geen al te negatieve focus te hebben, maar om te richten op positieve alternatieven. Aan dit bericht kan ik echter niet voorbij: de dakloze man Kelly Thomas is door maar liefst zes (!) politie-agenten letterlijk doodgeslagen. Dit is vastgelegd op video en foto (zie link hieronder). En nu blijkt dat de politie-agenten zijn vrijgesproken!

Kelly Thomas Verdict: Cops Now Have License to Murder

Mike

De politie is je beste vriend 🙄

Niet dus.

Gezondheid,

liesje
    Participant

Ik had altijd een tamelijk goed beeld van Amerika. Democratie weet je wel.
    Maar nu ik hier zoveel te lezen krijg is mijn beeld echt wel veranderd. Van nederland ook trouwens. Mensen zijn al lang niet meer belangrijk.

fatsnotbad
    Keymaster

Een vierjarig (!) jongetje in kritieke toestand a.g.v. politie-optreden:

Police: Reserve Officer Beat 4-Year-Old, Put Him in Critical Condition

Mike

fatsnotbad
    Keymaster

Een 19-jarige vrouw belt de politie, die haar vervolgens in elkaar slaat en haar mishandeling ten laste legt:

19-year-old woman calls cops for help, they smash her face and charge her with assault

Wat zijn dat voor idioten daar? Wat zit er in dat drinkwater?

Mike

Brian
    Participant

Zitten al die agenten niet aan de steroids?

[url=http://feraljundi.com/933/medical-steroid-use-and-security-contracting-is-it-worth-it/]http://feraljundi.com/933/medical-steroid-use-and-security-contracting-is-it-worth-it/[/url]

Gewoon een spuitje en een sportschooltje en je bent klaar to enforce some goddamn law!

Brian

Iklustvet
    Participant

Een vierjarig (!) jongetje in kritieke toestand a.g.v. politie-optreden:

Dit gaat wel over een politie-agent maar het gaat om het kind van zijn vriendin. Het is geweld in huiselijke sfeer. Niet minder erg maar het gaat niet om een politieagent die on duty kinderen in elkaar slaat, toch een klein verschil. Ik heb zelf euh ervaring met politieagenten in huiselijke sfeer, en het is een volk apart. Ik denk dat mensen uit het leger, politie etc het thuis veel moeilijker hebben. Als je dat uniform uit doet ben je maar een gewone mens en niet de baas.

Ik zag van de week Telefacts laat over Debra Milke, http://vtm.be/telefacts/23-jaar-onschuldig-in-de-dodengang-de-zaak-debra-milke een moeder die 23 jaar onschuldig on death row zat. De echte moordenaar van haar kind was een vietnamveteraan met ptss. Zo lopen er in de US veel rond! (die doc bevat een paar expliciete beelden, ik ben er nog altijd niet goed van, ik zeg het maar)

Iklustvet
    Participant

Wat zijn dat voor idioten daar? Wat zit er in dat drinkwater?

Fluor, en mijn moeder zegt dat je van loden waterleidingen ook agressief kunt worden, in sommige wijken is het daarom erger dan in andere.

fatsnotbad
    Keymaster

Gewoon een spuitje en een sportschooltje en je bent klaar to enforce some goddamn law!

Respect my authoriTAH:

Mike

Brian
    Participant

Hahahah classic cartman!

Brian

fatsnotbad
    Keymaster

Meer over die idioot die een 4-jarig jochie half doodslaat:

Mike

Archie60
    Participant

Loretta Fuddy, de vrouw die verantwoordelijk was voor het verstrekken van een vals geboortewijs in Hawaï, is de enige passagier die omkomt bij een vliegtuigongeluk.

[url=http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=6827:weer-een-toevallige-obama-dode-updatevideo-2-01-2014&catid=20:het-complot&Itemid=33]Loretta Fuddy[/url]

fatsnotbad
    Keymaster

Hier nog zo’n fraai voorbeeld van Amerikaans politie-optreden:

Lawsuit: LA Cops Tased Man’s Genitals Until He Could “Smell His Flesh Burning”

Mike

naief
    Participant

De keer dat ik in de states ben geweest vond ik de politie lomp (er werd toen wat ontruimt, maar de manier waarop). Maarja dat is gebaseerd op een hele kleine steekproef.
    Als ik dit alles lees, moet ik direct denken aan het boek van Monty Roberts over zijn leven. Hij omschrijft daar hoe in zijn jeugd, zijn vader die politieagent was, een neger afmaakt. Gewoon een ruige arrestatie omdat hij daar zin in had. En er werd niet naar getaald door zijn collega’s 😯

fatsnotbad
    Keymaster

Monty Roberts is een fantast, die allang is ontmaskerd:

http://www.fatsforum.nl/topic/bildenberg-feestje-nadert-zijn-einde/page/5#post-64519

Mike

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 1,329)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.