Aman prana

Dit onderwerp bevat 43 reacties, heeft 19 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Anoniem 1 jaar, 10 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 44)
  • Auteur

Weet iemand, vast wel;) of de cocos olive red palm olie van aman prana ook wp toegestaan is? En hoe zit het met de invloed op de suiker spiegel? Is dit dus net als gegeurde cocos olie ok?

Zonne
    Lid

Thx!

Kokos-, palm- en olijfolie behoren volgens WAPF tot de gezonde vetten. Kies altijd koudgeperst zonder verdere bewerkingen. Aman Prana is hoge kwaliteit. Maar je betaalt daar natuurlijk ook voor.

Quote:
    Kokos-, palm- en olijfolie behoren volgens WAPF tot de gezonde vetten. Kies altijd koudgeperst zonder verdere bewerkingen. Aman Prana is hoge kwaliteit. Maar je betaalt daar natuurlijk ook voor.

als aman Prana zulk een hoge kwaliteit is, waarom althans hier in de winkel, is al hun olie ontgeurd? ook vind ik uitspraken als hoge kwaliteit waar je (zwaar belachelijk meer) voor betaald dubieuze uitspraken

Natuurvoeding’s

Winkel

Organisatie <- kan ik dat als siggy krijgen?!

Webmaster
    Participant
    Quote:
    als aman Prana zulk een hoge kwaliteit is, waarom althans hier in de winkel, is al hun olie ontgeurd?

De olie van Aman Prana is NIET ontgeurd, ook niet in jouw winkel. Je verwart AP met een ander merk (Coco Vita wellicht?). Ik begin me een beetje te ergeren aan jouw posts. Je komt paranoide over, maar met een air van de wijsheid in pacht hebben. En wat is een ‘siggy’?

Mike

Webmaster
    Participant

O, ik snap het al: siggy = signature = onderschrift. Nee, dat ga ik niet doen. Ik zal in jouw hoofd ook wel tot een satanisch clubje behoren, maar ik ben sterk geneigd om jou van het forum af te pleuren, aangezien je tot nu toe weinig positieve en constructieve bijdrages hebt geleverd. Beschouw jezelf gewaarschuwd!

Mike

Hoe kom je erbij dat hun olie ontgeurd is? Over welke producten hebben we het dan? Bij mijn weten zijn alle extra vierge olieën van AmanPrana niet ontgeurd en gewoon koudgeperst zonder bewerkingen of toevoegingen. Dat is ook hun filosofie.

[edit]

Owww, Mike is me al voor.

[/edit]

Webmaster
    Participant

Helaas verkopen ze wel degelijk ontgeurde kokosolie. Forumlid Henk, die niet actief is maar wel meeleest, herinnert mij via email aan een onontkoombare waarheid:

http://www.noble-house.tk/html/nederlands/KOKOVITA/kokovita_100procent_bio_ontgeurde_kokosnootolie.html

Koko Vita is dus van Aman Prana! Ik vind dit een zwaktebod!

Mike

Poekie
    Moderator

van 2 walletjes eten, noemt men dat, inderdaad bijzonder zwak.

Ze kunnen misschien niet zo goed nadenken omdat ze veganisten zijn? (dacht ik toch te weten) En dat dan ondanks de kokosolie die ze gebruiken.

Lia

Waaruit blijkt dat KokoVita een merk is van AmanPrana, Mike? Ik zie geen bewijs of aanwijzigingen in de link die je geeft.

En, welke claims maakt AmanPrana die als hypocriet kunnen worden beschouwd als KokoVita een merk is van AmanPrana?

Maakt een eventueel hypocriete houding de extra vierge olieën van AmanPrana kwalitatief minder? Ik denk het niet. Het zijn nog altijd hele goede producten.

Een grote pot koop ik voor 37,50 op de markt. Scheelt toch weer! 😉

AmanPrana Kokosolie is bij mijn weten het goedkoopst bij Vitamientjenodig.nl (pot van 1600ml voor € 31,96 en boven de € 75,- gratis verzenden).

Webmaster
    Participant
    Quote:
    Waaruit blijkt dat KokoVita een merk is van AmanPrana, Mike? Ik zie geen bewijs of aanwijzigingen in de link die je geeft.

Noble House = Aman Prana. Dit is van de site noblehouse.tk.

Mike

Ah zo. Ik zie bij de filosofie van AmanPrana niets wat hen zou verhinderen ontgeurde kokosolie te produceren. Blijkbaar is er een markt voor. Veel mensen realiseren zich het kwaliteitsverschil tussen ontgeurde en koudgeperste kokosolie niet. Ik ook niet voorheen. Van die onwetendheid wordt handig gebruik gemaakt. Ik blijf in ieder geval weg bij ontgeurde kokosolie. 🙂

Quote:
    In het Sanskriet, de klassiek Indische schrijftaal, betekent ‘Aman’ vrede of rust. ‘Prana’ verwijst naar levenskracht. De olifant symboliseert een sluimerende, niet-agressieve kracht en belichaamt wijsheid en vrede. Olifanten worden oud waardoor zij bovendien symbool zijn voor het overwinnen van de dood.

Amanprana is een gamma producten die levenskracht op een serene wijze ondersteunen en versterken, zonder onze lichaam en geest geweld aan te doen. Kortom: zacht en zonder excessen.

Amanprana is steeds biologisch en plantaardig. Er wordt aandacht gegeven aan ecologische en gezonde verpakkingen. We verkiezen glas boven plastiek. We drukken daar waar mogelijk met plantaardige inkten en op ecologische papieren.

Bij Amanprana geloven we in het geheel en niet in de deeltjes apart. Onze producten zijn daarom zo weinig mogelijk bewerkt en we gebruiken geen isolaten. Zo voegen we geen geïsoleerde vitamine E toe, maar gebruiken we rode palmolie en tarwekiemolie als rijke, natuurlijke bronnen van vitamine E.

Het vrij meedelen van gezondheidsvoordelen van natuurlijke voeding, planten, kruiden en remedies wordt echter streng gecensureerd en aan banden gelegd. De farmaceutische industrie en haar dekmantel, de Codex Alimentarius Commissie, beteugelt elke informatie die in het vaarwater komt van hun medicijnen. Bijgevolg kunnen we hier niet de sterke gezondheidsvoordelen van onze producten neerschrijven. Amanprana verzet zich hiertegen uitdrukkelijk.

Hippocrates zei: ‘Laat voeding je medicijn zijn en je medicijn je voeding’. Wij wensen u veel Amanprana.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 44)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.